sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

~Past~




Heti näin alkuun pahoittelen puoliksi irti oleviä käsiä, tönkköisiä asentoja ja lievaa vilauttelua :D

~Noin vuosi sitten~
Nukettimet olivat takapihalla  viettämässä hauskaa talvi päivää..
Luna: Aiko, annappa se auttava käsi tämän tunnelin kanssa.
Luna:Sinähän tämän halusit tehdä!
Aiko:......
Aiko:Täällä on kylmä p:
Luna:Hyvä on, mennään sisälle. Mutta sillä ehdolla että et toista kertaa raahaa minua ulos tekemään ''yhdessä'' tunnelia >:I
Aiko:Luna, rakas. Mehän teemme yhdessä tunnelia. sinä teet fyysisentyön ja minä kannustan.
Luna:NIIN siis MITÄ!

Aiko:Sisällee, taddataa
Luna:Huoh
Aiko:epämääräistä rallatusta taustalla
Luna:Täällä on kyllä vähän kylmä kun se aivoton apina ei tee minulle edes housuja '_'

Minä:Hei >.<

Luna:Aiko...
Aiko:Tä?
Luna:Tuletkos tänne? Tuolla taitaa olla nukke..
Aiko:Missä muka
Aiko:Njaa, kyllä se nugetilta näyttää
Aiko:Mennäänkö auttamaan?
Luna:No mitäs luulet ;P

Luna:Kuolleeltahan tuo näyttää
Aiko:No ei varmana! 
Aiko:Ihan miten vaan
Aiko:Ehkä se herää jos sitä tönäisee...
Aiko: *töks*
Aiko: Herää senkin tonni keiju D:
Luna: *kääntää päänsä mutisten jotain*
Aiko: Koru O.O
Aiko: No jos se on kuollut niin tuskin se tätä tarvitsee :')

Aiko: ...
Aiko: Polttaa!
Mei: *Käännähtää*
Aiko: S-SE HERÄÄ KUOLEISTA! Apua me kuollaan se takuulla syö meijän aivot D:
Luna: *Kääntää päänsä*
Mei: Pää, sattuu
Mei: *Avaa silmänsä*

Mei: Kylmä :S
Luna: No, sulla on jokuhitsinkeiju mekko ja täällä on jotain neljäsataavikymmentäkolmeastetta pakkasta

~Nykypäivä~
Mei: Tosiaan, silloin oli aika kylmä...
Mei: Niin turhauttavaa kun ei tiedä mistä on tullut..
Mei: Mitä kaikkea on nähnyt ja koskenut..
Mei: Ja minne kuuluu.
.
.
.
.
.
.
To be continued
.
.
.
.
.
.
.
Tai jotain sinne päin :D

Elikkä joo, tässä on ollut aika hiljasta viime aikoina..
Mulla on vaan ollut niin päljon koulu juttuja etten oo ehtinyt postailla.
Ja nyt mä oon kolmatta päivää kipeä
Ääni poissa ja kurkku kipee, mut eiköhän se tästäjoskus
Te  ette varmaan halua kuulla enempää musta joten vielä pari kommenttia tosta tarinasta,
  1. Kun kuvasin ton eli noin 3viikkoa sitten, oli lunta ja TUULI
  2. Aattelin kuvata ton toisen kerran mutta lumi suli puro sano pulipuli
  3. NYT tuolla ulkona on metrin(ehkei nyt sentään) paksuset hanget
4. mä oon edelleen kipee
5.Ja siis tosiaan toi tarina on jon kilainen Mei saapumis tarinan tynkä

Ei täss muuta


♥:Sara&Nugettimet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti