perjantai 19. huhtikuuta 2013

~Haaste~Jota en kyllä jatka~

Kyllä rakas kaverini haastoi minut >.<
 
Ja tässä tulee säännöt:
 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 uutta bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista! 
 
Ja tässä on faktat:
1. Mulla on ruskeet hiukset ja lasit
2. Rakastan eläimiä
3. Mulla on 4 hamsteria
4. Tykkään nukkua :)
5. Mulla ei oo omaa huonetta
6. Asun Suomessa
7.  Rakastan suklaata
8. Lempi leffa on Pirates Off The Caribbean
9. Mun soittolistassa on tällä hetkellä 6 biisii
10. Tykkään yllättää/pelotella ihmisiä(varsinkin sinua)
11. Tykkään jäätelöstä
 
 
 
1. Mikä puhelin sinulla on?
-Nokia lumia 710
 
2. Parasta ratsastuksessa?
-Taisit unohtaa etten ratsasta ;)
 
3.Mainitse joku asia missä voit rehellisesti sanoa olevasi hyvä
-Toisten häiritsemisessä >:>
 
4. Mikä on parasta tallilla? (esim. ratsastus, hevosten hoitaminen yms. )
-Tähän kään en voi vastata :'/
 
5. Vihaat eniten...?
-Koulua
 
6. Mistä et ikinä voisi luopua?
-Rahasta, vitsi vitsi hmmmm......Kavereista
 
7. Adjektiivi joka parhaiten kuvaa sinua
-Khehe, niitä on liian paljon
 
8. Ulkomaat missä olet käynnyt?
-Itävalta, Saksa, Sweitsi, Hollanti, Belgia, Ruotsi, Tanska, Italia, Luxenburg, Lihtenstein
 
9. Yleisimmät numerot mitä saat koulussa?
-9
 
10. Suurin haaveesi?
-Niitä on liian monta >.< Mutta vastataan tähän että tulla eläinlääkäriksi
 
11. Mitä teet yleensä kun olet koneella?
-Bloggailen, muoksin kuvia yms
Tässä yksi työ....

 
 Sitten mä oon liian laiska laittaakseni tätä eteen päin, sori >.>

Ja sitten vielä sellanen ilmotus että olisitte saaneet ehkä tänään jatkoa tarinalle mutta huomasin kuinka huono laatusia kuvat oli joten poistin ne kaikki+täällä ei oo hirveen hyvä valo että menisin niitä nyt kuvaamaan.
Lisäksi mun kone laitetaan uusiksi joten en voi kayttää sitä pariin päivään.
Luultavasti sunnuntaina tai maanantaina.

1 kommentti: