tiistai 19. maaliskuuta 2013

Kiitos 24lukijaa!+TIPUJA!?!?

Vihdoin tuli syy postata O.O
Mutta pikimmittä puheitta menkäämme tarinaan...
 
 
Minä:Mei..

Mei:*heiluttaa kättään hätäisesti*
Jos kysyt miksi lunan pään puolisko on vessan pytyssä, syy ei ole minun

Minä:Täh?

Mei:Ööh, ei mitään. Mitä asiaa sinulla oli?

Minä:Blogillamme on jo 24lukijaa!


Mei:Jeejee, pitäskö tässä nyt hyppimään ryhtyä?

Minä:Jos vain kiittäisit lukijoita?
 
Mei:LENTÄVÄ LEHMÄ!!
 

Minä:Mitä, missä?


Mei:*facepalm*se usko sen

Minä:Joo jos nyt vaan kiittäisit niin men tsekkaa yhen jutun?
Mei:Joo, joo

Mei:kiitos lukijoille vaikka olisitte banaaneja! Siis...

Minä:Mei!

Mei:Mitä?
Minä:MIKSI Lunan pää on vessanpytyssä?

Mei:Niin no...

Mei:Minun...
 
Mei:...Olisi ehkä parasta....

Mei:...Livetä paikalta.
 
Useimmille voi nousta päähän yksi kysymys.
Mistä tämä tarina sai alkunsa.
Onneksi minulla on yksi vastaus.
En tiedä >.<
 
Tulevasta voin sen verran kertoa että 3viikkoa ja 6päivää niin
tapahtuu kivoja asioita!
Valitettavasti mulla ei ole synttäreitä, kiitos kysymästä...
 
<3:lla Sara+Nuket
 
P.S. Näin pääsiäisenä meijän luokassa on tapana laittaa munia hautoma koneeseen ja tässä muutama kuva:
 
Minun lempparini joka on vasta kuoriutunut ♥.♥

Kuivunut ja pörröinen ja pehmeä

Osa jo muovi boxsissa
 
Kuvat on siis kopioitu luvalla ystäväni blogista koska itse olen niin laiska enkä
jaksa siirtää kännykästä kuvia koneelle>.<
Kaverini blogiin pääseet TÄSTÄ
Tipuista vielä sen verran että niitä tuli 16>.< oli kiva näky aamulla kun 15 oli kuoriutunut ja ne oli
sellasessa pienessä hautomakoneessa.
Mun lemppari eli Suigintou oli vielä munassa.
Sen nimi tulee siitä että se oli kanssa ''epä valmis'' niin kun rozen maidenissa eikä
se osaa oikeen kävellä vielä :>
Lupaan että tänne tulee kuvia tipuista jos niin haluat joten vastaappa kyselyyn joka on tuolla ylhäällä.
 



2 kommenttia:

  1. Aww, noi tiput oli tosi söpöjä :3 :D

    VastaaPoista
  2. Ihania tipusia! X)

    Mitä te sitten teitte niille tipuille? Myitta kerro seuraavassa postaksessa.
    __________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista